/Files/images/batkam/уныверсал.jpg

http://universal-online.com.ua/

ШАНОВНІ БАТЬКИ !

Понад дев’ятнадцять років у більше як 300 закладів середньої освіти України провожу дослідження дітей віком від 8 до 18 років за чотирма сферами особистісного розвитку: фізичною, психічною, соціальною та духовною.

За даними цих досліджень відмічається постійна негативна динаміка показників у більшості дітей шкільного віку в більшості закладах середньої освіти України. Особистісний розвиток дітей проходить з значними проблемами. Особливо відзначається висока невпевненість, тривожність, слабо або взагалі не сформовані цінності до навчання та праці.

Кожна третя дитина знаходиться в ізоляції або відторгненні в своєму класному колективі. Кожна четверта – булінг (насильство над особистістю дитини) тощо.

За таких умов дитина стає неадекватною, агресивною, тривожною, конфліктною або навпаки – пасивною і замкненою.

Чому так відбувається? Є багато причин, які ми батьки та педагоги не можемо вирішити.

Основною причиною є те що ми не можемо вчасно допомогти дитині «всліпу», оскільки не завжди знаємо причини та потенційні можливості, не розуміємо унікальність її прояву. Адже вчинки дітей визначаються особливостями особистісного розвитку та життєвим досвідом, впливом на неї батьків, класного колективу, педагогів, засобів масової інформації тощо.

Виховання і розвиток не має позитивного результату без знань про дитину. Саме інформація, яку ми отримуємо при опитуванні дітей, педагогів і батьків, дозволяє нам успішно опанувати складною ситуацією, посилити самоконтроль, покращити взаємостосунки в класних колективах учнів, вчасно допомогти батькам та педагогам.

Психолого-педагогічна діагностика і аналіз отриманих результатів з врахуванням також показників фізичного розвитку є першим і основним засобом, який допомагає: краще зрозуміти ситуацію; дає можливість знайти рішення для усунення проблем: підібрати адекватні корекційно-розвивальні програми для особистісного розвитку; диференційовано підійти до вибору шляхів і методів психолого-педагогічного впливу; оцінити ефективність шляхів і форм роботи на практиці.

Високий рівень психолого-педагогічної культури не сумісний зі застарілими засобами дослідження дитини і вимагають більш сучасного підходу. Щоб економити час практичного психолога і педагогів, звільнити їх від процедури обрахування результатів опитування учасників освітнього процесу і створено спеціальну комп’ютерну програму: хмарний сервіс «Універсал-онлайн».

Перевагою використання даного сервісу є надання необхідної інформації батькам, педагогам, практичним психологам, учням про проблеми та потенційні можливості особистісного розвитку дитини в онлайн-режимі (з використанням мобільних телефонів, ноутбуків тощо) за короткий проміжок часу. Таким чином ми маємо можливість отримати якісну і кількісну оцінку особистісного розвитку і рекомендації на кожну дитину.

Ми також маємо можливість, використовуючи напрацювання психологічної і медичної науки, прогнозувати подальший розвиток дитини, запобігати її захворюванню та накопиченню психологічних та соціальних проблем.

Правильне наше рішення - захотіти зрозуміти, що відбувається з дитиною і як їй допомогти, адже не вирішена вчасно проблема завжди стає причиною наступної.

Зацікавленість у благополуччі своєї дитини, готовність до співпраці є єдиною умовою для розвитку наших дітей.

Саме тому, як автор сервісу «Універсал-онлайн пропоную Вам пройти реєстрацію та тестування на нашому хмарному сервісі, отримати необхідну інформацію у вигляді психолого-медико-педагогічних рекомендацій на Вашу дитину в онлайн режимі.

Ми, команда сервісу «Універсал-онлайн гарантуємо Вам повну конфіденційність про розвиток Вашої дитини. Пароль на вхід на Вашу сторінку сервісу Ви можете самостійно змінювати.

З побажаннями благополуччя Вашій дитині доцент кафедри психології управління ДВНЗ «Університету менеджменту освіти» НАПН України Валерій Киричук

Кiлькiсть переглядiв: 1006

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.